18 Haziran 2013 Salı


Herkese merhabalar, ülkemizde imei üzerinden para kazanan birçok insan var. Sizlere çok basit bir yöntem ile imei değiştirmeyi göstereceğim.

----------Gerekenler----------

- Telefon rootlu olmalıdır.

----------İşlemler----------

1- Telefonumuza Superuser yada SuperSU programını kuruyoruz. (Root izinlerini sağlamak için)

2- Mobile Uncle uygulamasını kuruyoruz. (APK dosylarını internetten bulabilirsiniz)

3- Kurduğumuz Mobile Uncle uygulamasını çalıştırıyoruz.

4- İkinci seçenekte bulunan Engineer Mode giriyoruz.

5- Engineer Mode(MTK) seçiyoruz.

6- CDS Information seçiyoruz.

7- Radio Information seçeneğini seçiyoruz.

8- Lenovo telefonlar genelde çift hatlı olduğu için Phone1 ve Phone2 seçenekleri bulunuyor. Önce Phone1 seçiyoruz. 

9- AT+ nın yanına EGMR=1,7,"Buraya Yeni İmei" yazıyoruz ve SEND AT COMMAND basıyoruz.

10- Bu sefer geriye gidip Phone2 seçeneğini seçiyoruz ve AT+ nın yanına EGMR=1,10,"Buraya Yeni İmei" yazıyoruz ve SEND AT COMMAND basıyoruz.

11- Telefonu tekrar başlatıyoruz.

12- *#06# tuşlayarak oldumu diye kontrol ediyoruz. :)

NOT: Telefonunuza zarar gelmesi halinde hiçbir sorumluluk kabul edilmez. DENENMİŞTİR.

28 yorum :

  1. At commant is msent diyor kaydetmiyor ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SEND AT COMMAND dedikten sonra direk resetleyin telefonunuzu.

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    3. AT dan sonra bir boşluk bırakın öyle deneyin

      Sil
  2. 6 saattir uğraşıyorum, senin yazın sayende 5 dk da yaptım. süpersin ne diyim ben sana

    YanıtlaSil
  3. telefonun rootlu olması ne demek?

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. Herkes yapmaz bunu Allah razı olsun cok isime yaradı.bi sorum olacak; tüm MTK islemcili telefonlarda oluyor mu acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen command diyon failed diyo biede radıo ınformatıon off

      Sil
  6. hocam nekadar teşekkür etsem az. Allah razı olsun

    YanıtlaSil
  7. lenova a850 de bu şekilde imei değiştirebilirmiyiz bi forumda biri yazdığım model için desteklemiyor diye yazmışta cevabınıza göre sipariş vericem şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
  8. AT + olarak deneyin olmadıysa.

    YanıtlaSil
  9. Lenovo Lemo K3 note imei nasıl değiştiririm

    YanıtlaSil
  10. Bu telefona özelliklerini destekleyen imei nolarını nerden buluruz..

    YanıtlaSil
  11. hata veriyor işe yarar bi yontem söylerseniz sevinirim

    YanıtlaSil
  12. lenovo s856 snapdragon islemci imel degısmıyor yardım

    YanıtlaSil
  13. lenovo s856 snapdragon islemci imel degısmıyor yardım

    YanıtlaSil
  14. emei değişikliği yaptım fakat sim kart kilitledi ve sim kart devre dışı kaldı. ne yapmam gerek lenova a806 telefon için.

    YanıtlaSil
  15. Lenovo Note 8 a936 imei değişmiyor, yardim

    YanıtlaSil
  16. Lenovo k3 note imei değişim anlatabikirmisiniz

    YanıtlaSil
  17. Lenovo k3 note imei değişim anlatabikirmisiniz

    YanıtlaSil
  18. Lenova s898t modeli icinde geçerlimi tarif ettiğiniz yol yaptım ama değiştirmedi imeli

    YanıtlaSil
  19. Kolay gelsin benim sorunum lenovo a916 Türkçe rom nerden bulabilirim.Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
  20. lenovo a1000 engineer mode tıkladıgımda Su hatayı alıyorum ''connet found enginermood app mediatek chipset is mandofony and stock rom must be installed'' hatasını alıyorum yardımcı olabilirmisiniz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kardeşim selamün aleyküm şu IMEI numarasını halledebildiysen bana yardımcı olabilir misin

      Sil
  21. Lenovo k5 pro ayarlarinda yabancı yazıyor anlamıyorum nasıl Türkçe yapabilirim yardım eder misiniz

    YanıtlaSil